miércoles, 11 de julio de 2012

El padre de un infantil tilda de "injusticia" la exclusión de su hijo del Nacional por parte de la FCCV y el seleccionador de escuelas

Después de la exclusión de Gaspar Andrés de la selección de la Comunitat Valenciana sub-23 a última hora para sustituirlo por otro corredor perteciente al equipo que dirige el también técnico autonómico de la categoría, la Federación de Ciclismo de la Comunitat Valenciana (FCCV) y su presidente Amadeo Olmos, han recibido una carta de Voro Tarazona, padre del infantil de segundo año de la provincia de Valencia, Pere Tarazona, en la que explica las razones que han llevado al responsable de escuelas federativo, José Luis Pérez, a no convocarlo a los Campeonatos de España que se celebran este fin de semana en Asturias.

Voro Tarazona explica que "vuic fer publica la injustícia presa per el seleccionador infantil, i ja que la federació no diu res, les raons per les que el meu fill no va al campionat".

Y acusa a Olmos y su equipo de guardar silencio. "Els dirigents  de la federació com sempre, s'amaguen i no donen la cara. No es pot tractar als nostres joves esportistes de la forma que esta tractant el seleccionador al meu fill. Aquest home sense conèixerlo,  per que mai ha parlat amb ell, i despres de crear ell un conflicte que no va saber resoldre, ja l'ha classificat com un  problemàtic. Però si ell no ha fet res a ningún company".

Y de no tener psicología de tratar a los escolares menores de edad. "Crec que les persones que deuen de portar la secció del ciclisme escolar de la federació han de emplear mes la psicologia, analitzar les situacions imparcialment i sobre tot en el cas aquest, deuen de ser les primeres en fer grup i no el que ha fet el  actual responsable.  Açi estem tractant amb xiquets i xiquetes, que encara no son com mes d'un creu, profesionals. Queda molt encara i en aquesta fase, es pot vore com la primera pedra de la paret, el que necessiten es que els ajuden a ficar mes pedres i no que els peguen una patada i els tomben totes les seues il·lusions com açi s'ha fet", concluye.

Adjuntamos el escrito dirigido a Amadeo Olmos, presidente de la FCCV, remitido por Voro Tarazona, en el que explica su versión de los hechos acaecidos. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario